Cum comanzi

Folosind meniul Cărţile noastre sau meniul Categorii, din dreapta paginii, navighează printre cărțile din oferta editurii. Odată ce ai găsit cartea dorită, ai posibilitatea să:

1. Comanzi online direct la e-mail: contact@credinta-stramoseasca.ro. 

Nu uita cele 5 lucruri importante atunci cand comanzi prin email. Avem nevoie pentru a considera comanda valida de urmatoarele detalii:

  • Un nume pentru factura.
  • Adresa la care trebuie sa ajunga pachetul cu carti.
  • Un numar de telefon la care sa te contactam pentru detalii daca este nevoie.
  • Modalitatea de transport: Posta Română (si codul postal).
  • Titlul dorit si cantitatea.

Dacă ești persoană juridică, te rugăm să ne trimiți un email la adresa: contact@credinta-stramoseasca.ro cu numărul comenzii efectuate si toate datele necesare emiterii facturii pentru persoană juridică.

2. Comanzi online direct de pe site cu ajutorul Coșului de cumpărături.

Pasul 1. Adaugă produsele în coșul de cumpărături.

Adaugi mai întâi produsele pe care le doreşti în coş  – urmăreşte simbolul din dreptul acestora, în liste sau pe pagina produsuluiLa adăugarea produselor în coș, vei fi direcționat automat în pagina coșului de cumpărături, unde ai posibilitatea să revezi lista produselor, să actualizezi cantitatea sau să renunţi la unul sau toate produsele selectate.

Când ai terminat, parcurgi paşii pentru finalizarea coşului. Daca ai uitat să adaugi ceva în coş, mergi înapoi în librărie şi adaugă-l. Nu se pierde nimic.

Pasul 2. Finalizează comanda

Dupa ce te-ai hotărât ce cărți doreşti să comanzi, apasă butonul „Finalizare comandă” şi spune-ne unde să le trimitem. Vei intra pe pagina: „Trimite comanda”. Aici trebuie să completezi adresa de livrare și adresa de facturare. Dacă dorești ca livrarea să se facă la adresa de facturare, bifează căsuța „Livrează la adresa de facturare”.

a. Dacă eşti deja client, introdu email-ul și parola în boxul din pagină și ți se vor încărca toate datele pe care le-ai folosit la ultima comandă. Poți opta pentru livrare în aceleași condiții sau poți schimba datele de livrare sau facturare.

Dacă dorești livrarea în aceleași condiții trebuie doar să apeși butonul „Plasează comanda”. De asemenea, ai posibilitatea să schimbi datele de livrare sau de facturare. 

b. Dacă ești client nou, atunci trebuie să completezi câmpurile din formular cu date valide.

Pasul 3. Metode de plată și de transport.

Tot pe pagina „Trimite comanda” vei alege și metoda de plată și de transport.

Plata se face ramburs, la primirea coletului. 

a. Transportul coletului se realizează prin Poşta Română. Comanda ta va fi înregistrată şi trimisă la poştă urmând a primi coletul cu plata ramburs la oficiul poştal de care aparţii în aproximativ 10 zile lucrătoare. Poşta Română trebuie să te înştiinţeze printr-un aviz trimis la adresa pe care ne-ai dat-o. Dacă nu ridici coletul în termen de 10 zile, acesta se va întoarce la noi.

Pentru destinațiile din România taxa de livrare a unui colet este de 12 RON.

Toate preţurile conţin TVA.

b. Dacă ești din Iaşi, îți vom livra comanda personal și gratuit, deci vei plăti doar cărțile. Este obligatoriu să treci în formularul de comandă un număr de telefon valid pentru a te putea contacta şi a-ți preda cărţile dorite. Plata o vei face în momentul primirii cărților.

Pentru cele 2 tipuri de livrare vei găsi în pagina „Trimite comanda” la secțiunea Comanda dvs/Livrare, 2 căsuțe:

  • „Livrare prin Posta Romana” 
  • „Livrare locală” – corespunde livrărilor în Iași.

Selectează tipul de livrare care ți se potrivește.

Pasul 4. Confirmarea comenzii.

Odată ajuns la acest pas, nu-ţi mai rămâne decât să verifici dacă totul e corect şi să confirmi comanda. Verifică atent produsele, cantitățile şi datele de livrare și facturare. Dacă observi vreo problemă poţi să te întorci liniştit la oricare din paşii anteriori.

Prin confirmarea comenzii (butonul „Plasează comanda”), vei arăta că ești integral de acord cu toate condiţiile stipulate în comanda ta. La acest pas comanda va fi trimisă către editură, urmează a fi preluată, finalizată (pregătirea fizică a coletului pentru expediție) și expediat coletul la adresa menționată.

Vei primi câte un e-mail de confirmare a fiecărui stadiu în care se află comanda: „comandă preluată și în curs de procesare” și „comandă finalizată și expediată.

De asemenea, pentru a fi la curent cu stadiul în care se află coletul., poți verifica secțiunea „Umăreşte comanda” disponibilă în meniul „Contul tău”. Din contul tău poți vedea comanda în stadiile „în așteptare„, „în curs de procesare” și „finalizată și expediată„.

Când comanda este „expediată” prin poștă, vei primi un email ce te va informa în legătură cu data la care a fost plasat coletul la poștă.

Salvarea datelor

După fiecare comandă plasată, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite ulterior, pentru alte comenzi.